ניידת הממוגרפיה של מכבי שירותי בריאות הוצבה במודיעין עילית

עפר גדנקן No Comments on ניידת הממוגרפיה של מכבי שירותי בריאות הוצבה במודיעין עילית

שומרים על הבריאות גם בשגרה

13:51
30.04.24
יונת קפלן No Comments on לא לספור קלוריות: הגישה של ניקול שרון לאורח חיים בריא

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ניידת הממוגרפיה של מכבי שירותי בריאות הגיעה השבוע למודיעין עילית, ועשרות נשים עברו בדיקות מצילות חיים לגילוי מוקדם. הניידת מתופעלת ע"י צוות מקצועי, אשר מבצע את הבדיקות והפענוח בצורה מקצועית ומהירה לטובת חברות מכבי. מדובר ביוזמה מצילת חיים, בהתאם לקריאתם של גדולי ישראל, המונעת מקרים קשים מבעוד מועד ומעניקה לחברות מכבי את המענה המיטבי בהיבט המניעתי.

בנוסף, במסגרת פעילות הניידת בוצעו גם פעולות קידום בריאות כגון בדיקות אולטרה סאונד, בדיקות דם, לחץ דם, סוכר ועוד, במטרה להעניק לחברות מכבי שהגיעו להיבדק, מעטפת בריאות כוללת ונגישה. הניידת הינה חלק מפעילותה השוטפת של מכבי שמטרתה לאפשר לחברות לקבל את שירותי הבריאות האיכותיים ביותר סמוך לבית.

הבדיקה אורכת מספר דקות ומטרתה לגלות את המחלה בשלבים המוקדמים שלה, ועל ידי כך להציל חיים. ההמלצה הינה לבצע את בדיקת הסקר מגיל 50-75 פעם בשנתיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. הבדיקה ניתנת כחלק מסל הבריאות ללא תשלום, ומכבי פועלת כדי להנגיש את הבדיקה ולהביא אותה "עד הבית" כדי לעודד נשים לבצעה בהתאם להמלצות הבריאות.

אלון שוורין, מנהל מרחב מודיעין עילית במכבי שירותי בריאות: "אנו מברכים על ההיענות לביצוע בדיקות מצילות חיים. כארגון בריאות מוביל מכבי רואה לעצמה את הזכות להנגיש את שירותי הבריאות על מנת לשפר את איכות החיים של התושבים חברי מכבי. ניידת הממוגרפיה שהוצבה במודיעין עילית הינה חלק בלתי נפרד מפעילות קידום הבריאות כל מכבי המתבצעת כל העת במטרה להתאים את שירותי הבריאות לצרכים המקומיים".

 



0 תגובות